Subject: Hiiumaa Kärdla linn KP maakaaablite ja alajaamade asendamise projekt IP7403
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 17:39:06 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnevalt olid nõuded

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Ilja Galkin <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 3:38 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: (TEED-213336) Hiiumaa Kärdla linn KP maakaaablite ja alajaamade
asedndamise projekt IP7403

Tere,

Saadan projekt kooskõlastamiseks

Tervitades,

Ilja Galkin

Keskkonnaprojekt OÜ

From: Transpordiameti Jira [ <mailto:[email-masked]>
mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, 15 January 2025 11:27
To:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject:   (TEED-213336) Hiiumaa Kärdla linn KP maakaaablite ja alajaamade
asedndamise projekti IP7403 tehniliste tingimuste taotlus

Tere,

Teie taotlus "Hiiumaa Kärdla linn KP maakaaablite ja alajaamade
asedndamise projekti IP7403 tehniliste tingimuste taotlus" on töösse
võetud ja sellega tegeleb Gunnar Mägi.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit:
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.